Jom klik2 Tabung Caya

Monday, June 13, 2011

Dulu dan Kini, Tua Setelah Muda


Assalam,


Cantikkan nenek saya masa muda... Elizabeth Taylor



Nenek bibior merah dalam kenangan. Cantik hanya sementara...

Ni kat bawah ni lagi seorang nenek yg saya sangat minati semasa zaman ngetopnya dahulu. Artis bollywood Sharmila Tagore, emak Saif Ali Khan..

Cantikkan omak Saif Ali Khan kat bawah ni..

Bilo dah tuo....



Yang hitam putih ni cam bekas penari cabaret bollywood/night club/al-kalabu walmalami kata arwah P.Ramlee. Artis bollywood Helen zaman ngetop dan bila dah tua ..pandai pun pakai sari..Kecantikan mana ada yg kekal.... Allah swt jua yg kekal.



Cuba teka yg ini siapa?




Seniwati Mariani


Arwah Saloma di zaman muda.. Al Fatihah.


Yang di bawah ni dulu muda, sekarang semakin montok. macam dicucuk cucuk deh...
Artis Rohana Jalil



Ada cucuk ka???

Takyahlah wat kojer cucuk cucuk ni. nanti bahaya, memudaratkan kecantikan yg asli jer. Tengok makcik kat bawah ni. Seksi... ori lagi....



Sabor ajerlah ya komer....

9 comments:

  1. Helen time muda punya main seksi..
    nasib dah tua2 nie dah reti sopan2..

    P/s: Botox yang mengerikan..hurmm

    ReplyDelete
  2. assalam mamawana..terkejut bada akak..sedap2 tengok gambar artis tua dan muda..tiba2 tengok gambar macam tu..he he.

    ReplyDelete
  3. wajah muda dan wajah tua pasti berbeza kann.

    ReplyDelete
  4. Assalam,

    Missgee,


    Ingat lima perkara sebelum lima perkara
    Sihat sebelum sakit
    Muda sebelum tua
    Kaya sebelum miskin
    Lapang sebelum sempit
    Hidup sebelum mati

    ReplyDelete
  5. Assalam Achik Erna,

    Cute kan molut makchik tu...heeee

    ReplyDelete
  6. Assalam Farah Arisha

    Sedapnya nama... tua muda ... kita bagaimana pula ya.

    ReplyDelete
  7. Assalam Khumaera...


    Yang kekal itu hati yg cantik yg istiqamah...

    ReplyDelete
  8. xpe lah kat dunia ni je nak merasa tua...akhirat nanti semuanya sebaya muda jelita je kan...

    ReplyDelete